?

Log in

No account? Create an account
 
 
30 December 2008 @ 03:30 am
Icon Requests Pick-up!  
Hey, remember me? XD Yeah I know...I'm really late with these requests, but I went through an icon drought, got busy with school, etc... *makes excuses* But since I did take so long I made an extra icon for everyone! Hope you all like them ♥

All requests are non-sharable! ^3^
RequestsCollapse )


Apologies again for taking so long!! Real icon post coming soon! Since I wanted to wait till I posted these, I have 300+ icons to post XD;
 
 
Current Mood: tiredtired
 
 
 
degreve on January 17th, 2009 06:03 am (UTC)
... !!! pwerouoereewrijf THANK YOU SO MUCH!! Those Quistis icons are really pretty; I'm going to save them for later use, will definitely credit. Thank you for being kind and reminding me, too kind! <333 ;;
margaret: Aeris// Gleemargyydoodle on January 17th, 2009 06:04 am (UTC)
Haha, I'm glad! ♥
Kaze Taco: Fanboykaze_taco on January 17th, 2009 06:21 am (UTC)
*GLOMP* You... are... FABULOUS.
margaret: Asellus// Alright!margyydoodle on January 17th, 2009 06:23 am (UTC)
LOL! Thank you! XD
scarlet_havoc on January 19th, 2009 04:56 am (UTC)
!!!

HOW DID I NOT SEE THIS?

*snarks the Mitsuru*

I'M SO GAY FOR HER. AND YOU. YAY. <3
margaret: Aeris// Gleemargyydoodle on January 19th, 2009 09:18 am (UTC)
XD Thanks!
moustache maniac: hachikuro || on your sidepamparumpum on May 1st, 2009 06:38 am (UTC)
OMG THESE ARE GORGEOUS *A*
margaret: Deis// Seductionmargyydoodle on May 1st, 2009 09:39 am (UTC)
LOL Thank you! ♥